W czym problem? Zobacz czy poniższe odpowiedzi mogą go rozwiązać
1
Jak założyć konto?
Żeby założyć konto kliknij przycisk “Rejestracja” w menu na stronie głównej lub niżej przycisk “Załóż darmowe konto”. Podaj maila, hasło i zaakceptuj regulamin - po chwili na adres maila, którego podałeś dostaniesz wiadomość z linkiem aktywującym Twoje konto, kliknij w link i zaloguj się do systemu - możesz już korzystać ze swojego konta. Możesz też założyć konto przez facebooka - konto od razu jest aktywne.
2
Czy założenie konta jest bezpłatne?
Tak, założenie przez Ciebie konta nie wiąże się z żadnymi opłatami i nie ma terminu ważności (możesz do Nas wrócić kiedy chcesz). Założenie konta pozwala na darmowe przetestowanie naszych treningów.
3
Jak odebrać darmowy trening?
Wystarczy, że założysz darmowe konto, a dostaniesz od nas 10 Fitcoinów w prezencie, które możesz wykorzystać na zapisanie się na wybrany przez Ciebie trening. Po zalogowaniu przejdź do zakładki Treningi w menu i kliknij “Zapisz” przy treningu o cenie nie wyższej niż 10 Fitcoinów.
4
Jak zresetować hasło?
Możesz zmienić je w swoim koncie w zakładce moje dane lub w widoku logowania klikając “Zapomniałem hasła”.
5
Czym jest fitcoin?
1 Fitcoin = 1 zł. To nasza wewnętrzna waluta. Dzięki fitcoinom w prosty i szybki sposób zapłacisz trenerowi za trening.
6
Co muszę zrobić żeby brać udział w treningach?
Żeby brać udział w treningach potrzebujesz posiadać Fitcoiny, za które możesz wykupić udział. Możesz je nabyć poprzez zakup karnetu - dostępne opcje przedstawione są w zakładce “Cennik”.
7
Co daje mi karnet?
Karnet daje Ci pulę Fitcoinów, które umożliwiają zapisywanie się na dostępne treningi.
8
Jakie są dostępne metody płatności?
Za karnet możesz zapłacić poprzez płatności internetowe PayU - przelewem internetowym, kartą kredytową lub BLIKiem.
9
Czy mogę śledzić transakcję zakupu karnetu?
W czasie każdej transakcji dostajesz powiadomienia mailowe od PayU, a także możesz sprawdzić czy Twój karnet jest już aktywny w swoim koncie - zakładka “Mój karnet”. Karnety, które nie zostały jeszcze aktywowane mogą mieć dwa statusy:
- oczekuje na płatność - kiedy zakup został przerwany i płatność nie została w ogóle dokonana,
- w trakcie płatności (płatność została dokonana, ale nie została jeszcze zaksięgowana).
10
Jak mogę zostać trenerem?
Jeżeli chcesz dołączyć do grona trenerów Fitme - możesz założyć konto przez kliknięcie na stronie głównej “Załóż darmowe konto trenera” lub skontaktuj się z nami bezpośrednio przez [email protected]
11
Gdzie mogę sprawdzić saldo karnetu?
Saldo i historię pobierania Fitcoinów z karnetu możesz śledzić w swoim koncie w zakładce “Mój karnet”.
12
Czy mogę wypisać się z treningu?
Tak, można wypisać się z treningu bez konsekwencji do godziny przed planowanym treningiem - Fitcoiny pobrane przy zapisie zostaną zwrócone na Twój karnet. Opcja wypisania dostępna jest z zakładki “Planowane treningi” dostępnej w sekcji moje konto. Wypisanie się później niż 60 min. przed treningiem powoduje brak zwrotu wydanych Fitcoinów.
13
Co zrobić jeżeli mam problemy techniczne w trakcie treningu?
Przede wszystkim sprawdź swoje łącze internetowe - to najczęstsza przyczyna zakłócenia lub spowolnienia transmisji. Możesz spróbować zresetować swoje łącze i jeszcze raz dołączyć do treningu. Jeżeli masz wątpliwości co do działania transmisji lub inne problemy techniczne skontaktuj się z nami przez [email protected]
14
Jak dołączyć do treningu, na który się zapisałem?
Aby dołączyć do treningu, na który się zapisałeś wejdź w zakładkę “Planowane treningi” dostępnej w sekcji moje konto. Przy danym treningu pojawi się przycisk “Dołącz do treningu”.
15
Na czym polega trening?
Trening na Fitme to prowadzona na żywo przez trenera transmisja video. Biorąc udział w treningu łączysz się z trenerem przez portal Fitme. Dostępne są treningi:
- grupowe - w treningu bierze udział max 8 użytkowników, trener widzi każdego, natomiast użytkownicy nie widzą siebie nawzajem, widzisz i słyszysz polecenia trenera.
- personalne - w treningu uczestniczysz tylko Ty, możesz rozmawiać z trenerem.
16
Jaki sprzęt muszę posiadać aby wziąć udział w treningu?
Żeby brać udział w treningu na Fitme wymagane są:
- kamerka internetowa lub wbudowana w laptopie/urządzeniu mobilnym,
- najnowsza wersja przeglądarki Chrome lub Firefox,
- łącze internetowe (im szybsze tym lepszy będzie odbiór transmisji).