F.A.Q.

W czym problem? Zobacz czy poniższe odpowiedzi mogą go rozwiązać

1

Jak założyć konto?

Żeby założyć konto kliknij przycisk “Rejestracja” w menu na stronie głównej lub niżej przycisk “Załóż darmowe konto”. Podaj maila, hasło i zaakceptuj regulamin - po chwili na adres maila, którego podałeś dostaniesz wiadomość z linkiem aktywującym Twoje konto, kliknij w link i zaloguj się do systemu - możesz już korzystać ze swojego konta. Możesz też założyć konto przez facebooka - konto od razu jest aktywne.

2

Czy założenie konta jest bezpłatne?

Tak, założenie przez Ciebie konta nie wiąże się z żadnymi opłatami i nie ma terminu ważności (możesz do Nas wrócić kiedy chcesz). Założenie konta pozwala na darmowe przetestowanie naszych treningów.

3

Jak odebrać darmowy trening?

Wystarczy, że założysz darmowe konto, a dostaniesz od nas 10 Fitcoinów w prezencie, które możesz wykorzystać na zapisanie się na wybrany przez Ciebie trening. Po zalogowaniu przejdź do zakładki Treningi w menu i kliknij “Zapisz” przy treningu o cenie nie wyższej niż 10 Fitcoinów.

4

Jak zresetować hasło?

Możesz zmienić je w swoim koncie w zakładce moje dane lub w widoku logowania klikając “Zapomniałem hasła”.

5

Czym jest fitcoin?

1 Fitcoin = 1 zł. To nasza wewnętrzna waluta. Dzięki fitcoinom w prosty i szybki sposób zapłacisz trenerowi za trening.

6

Co muszę zrobić żeby brać udział w treningach?

Żeby brać udział w treningach potrzebujesz posiadać Fitcoiny, za które możesz wykupić udział. Możesz je nabyć poprzez zakup karnetu - dostępne opcje przedstawione są w zakładce “Cennik”.

7

Co daje mi karnet?

Karnet daje Ci pulę Fitcoinów, które umożliwiają zapisywanie się na dostępne treningi.

8

Jakie są dostępne metody płatności?

Za karnet możesz zapłacić poprzez płatności internetowe PayU - przelewem internetowym, kartą kredytową lub BLIKiem.

9

Czy mogę śledzić transakcję zakupu karnetu?

W czasie każdej transakcji dostajesz powiadomienia mailowe od PayU, a także możesz sprawdzić czy Twój karnet jest już aktywny w swoim koncie - zakładka “Mój karnet”. Karnety, które nie zostały jeszcze aktywowane mogą mieć dwa statusy:
- oczekuje na płatność - kiedy zakup został przerwany i płatność nie została w ogóle dokonana,
- w trakcie płatności (płatność została dokonana, ale nie została jeszcze zaksięgowana).

10

Jak mogę zostać trenerem?

Jeżeli chcesz dołączyć do grona trenerów Fitme - możesz założyć konto przez kliknięcie na stronie głównej “Załóż darmowe konto trenera” lub skontaktuj się z nami bezpośrednio przez [email protected]

11

Gdzie mogę sprawdzić saldo karnetu?

Saldo i historię pobierania Fitcoinów z karnetu możesz śledzić w swoim koncie w zakładce “Mój karnet”.

12

Czy mogę wypisać się z treningu?

Tak, można wypisać się z treningu bez konsekwencji do godziny przed planowanym treningiem - Fitcoiny pobrane przy zapisie zostaną zwrócone na Twój karnet. Opcja wypisania dostępna jest z zakładki “Planowane treningi” dostępnej w sekcji moje konto. Wypisanie się później niż 60 min. przed treningiem powoduje brak zwrotu wydanych Fitcoinów.

13

Co zrobić jeżeli mam problemy techniczne w trakcie treningu?

Przede wszystkim sprawdź swoje łącze internetowe - to najczęstsza przyczyna zakłócenia lub spowolnienia transmisji. Możesz spróbować zresetować swoje łącze i jeszcze raz dołączyć do treningu. Jeżeli masz wątpliwości co do działania transmisji lub inne problemy techniczne skontaktuj się z nami przez [email protected]

14

Jak dołączyć do treningu, na który się zapisałem?

Aby dołączyć do treningu, na który się zapisałeś wejdź w zakładkę “Planowane treningi” dostępnej w sekcji moje konto. Przy danym treningu pojawi się przycisk “Dołącz do treningu”.

15

Na czym polega trening?

Trening na Fitme to prowadzona na żywo przez trenera transmisja video. Biorąc udział w treningu łączysz się z trenerem przez portal Fitme. Dostępne są treningi:
- grupowe - w treningu bierze udział max 8 użytkowników, trener widzi każdego, natomiast użytkownicy nie widzą siebie nawzajem, widzisz i słyszysz polecenia trenera.
- personalne - w treningu uczestniczysz tylko Ty, możesz rozmawiać z trenerem.

16

Jaki sprzęt muszę posiadać aby wziąć udział w treningu?

Żeby brać udział w treningu na Fitme wymagane są:
- kamerka internetowa lub wbudowana w laptopie/urządzeniu mobilnym,
- najnowsza wersja przeglądarki Chrome lub Firefox,
- łącze internetowe (im szybsze tym lepszy będzie odbiór transmisji).